Często Zadawane Pytania
OGÓLNE PROBLEMY
Tworząc konto osobiste w naszym sklepie, zyskasz możliwość znacznie szybszego przejścia przez proces płatności, zarządzania adresami dostawy, przeglądania i śledzenia zamówień i nie tylko.
Nie, rejestracja nie jest wymagana. Możesz również złożyć zamówienie bez rejestracji.
Nieuszkodzony, kompletny towar zostanie dostarczony do nas najpóźniej 14 dni po otrzymaniu towaru na nasz adres Malokrasňanská, 831 54 Bratysława. Wysłali przesyłkę listem poleconym, a nie za pobraniem. Niezbędne jest również wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i przesłanie go e-mailem na adres info@sinksandtaps.sk , pocztą lub dostarczenie osobiście na nasz adres Malokrasňanská, 831 54 Bratysława. Wpłaconą kwotę zwrócimy na podane przez Ciebie konto bankowe.
Tak, ale tylko w wyjątkowych przypadkach, jeśli jesteś zainteresowany tą formą płatności, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Za zamówienie można również zapłacić za pobraniem, czyli dopiero przy odbiorze towaru. Jeśli wybierzesz płatność za pobraniem z dostawą za pośrednictwem Poczty Słowackiej, przesyłkę należy przyjąć w ciągu 10 dni w odpowiednim urzędzie pocztowym. Więcej o sposobie płatności i transportu przeczytasz na podstronie Transport i płatność
Jeśli zamówiony towar nie został do Ciebie dostarczony w ciągu 5 dni od daty wysyłki, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod nr tel. nie. +421 904 900 130 lub e-mailem na adres info@sinksandtaps.sk . Wyszukamy Twoją przesyłkę, a następnie poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Napisz do nas, jaki to produkt, na info@sinksandtaps.sk , a my postaramy się go dla Ciebie zaopatrzyć.
Nie wahaj się skontaktować z nami pod nr tel. nie. +421 904 900 130 lub e-mailem info@sinksandtaps.sk . Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.